Saturday 21 January 2017

Darah tinggi kembali normal dengan bantuan vivix.

Hidup seorang anak.
...................................

Bagi seorang anak ,semua perkara adalah penting terutamanya memastikan kesihatan mak ayah sentiasa sihat.

Risau weh kalau call Mak ,Mak tak sihat.kalau demam pon kita dah risau ni apatah lagi kalau Mak ayah kita ade penyakit yang serious dan sangat terkenal  dikalangan rakyat Malaysia seperti  kencing manis ,darah tinggi ,kolestrol tinggi, jantung lah dan macam-macam lagi.



Tapi harini cik khai nak cerita pasal seorang anak yang baik hati,insha Allah solehah anak ni.Mak die ada darah tinggi.Ramai tanya berapa tinggi kan?Naik sampai 200.Kesian sangat solat pon sambil baring je,makan pulak macam biasa lah orang tak berape sihat ni memang hilang lah selera makan..kalau dah makan pon tak ade selera mesti lah badan pon letih je kan.

Nak di jadikan cerita ,sampai nak pergi toilet pon kena orang pimpin.kesian kan?.kalau ade orang boleh lah nak dipimpin,kalau takde orang terpaksa lah pegang dinding kan..sebab tu penting nya kita sebagai anak tolong jaga kesihatan makayah lagi-lagi kalau korang yang macam cik khai ni ha ,jauh dari family balik pon berape kali sangat lah dalam setahun.kalau hari-hari tinggal dengan makayah ,itu lain cerita lah.hari-hari pon  takde lah setiap saat kita dengan Mak ayah kan?
.

So bagi cik khai personally ayuh lah kita sebagai anak berikan terbaik untuk Mak ayah kita.Banyak benda boleh kita ganti kalau dah hilang TAPI tidak bagi makayah.TAK AKAN ADA GANTI.

Berbalik pada cerita tadi,sebab dah risau sangat dengan kesihatan mak .die bagi Mak die vivix dan alhamdullilah Allah izin Mak die kembali sihat.

Vivix adalah supplement yang tinggi anti oksidan.vivix sesuai untuk semua yang ingin kekalkan tahap kesihatan yang optimum.wajah lebih berseri itu tak dapat dinafikan sebab ramai yang bagi feedback positif.

Jadi bagi anda yang ade kenal sesiapa yang masalah seperti di atas boleh la mencuba vivix sebagai inisiatif lain untuk kembali sihat.

Ikhlas with love
Cik khai
0136281843

0 comments:

Post a Comment