Monday 30 May 2016

3 Kelebihan Shaklee Yang Anda Perlu Tahu.

Alhamdullillah saya sudah hampir tiga tahun sejak tahun 2014 mengamalkan produk shaklee.Banyak impak positive yang saya dapat dan dari situ saya mula berkongsi dengan orang lain .Nak tahu kenapa saya berani sharing pasal produk shaklee pada orang lain termasuk ahli keluarga ,mak ayah dan rakan karib saya.Padahal saya ni bukan jenis makan supplement TAPI dengan shaklee saya rasa lain sikit..hehhe

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE?

-kerana shaklee ada 3 kelebihan yang banyak produk lain tak ade.(jaminan by shaklee ye)




1) SENTIASA SELAMAT.


 -Ia  adalah dari sumber semulajadi dan telah di buat kajian oleh saintis-saintis shaklee.Tidak terdapat bahan yang diharamkan ,tiada pewarna,tidak ada sebarang lemak dan tidak mengandungi pemanis atau perasa tiruan.Setiap produk shaklee adalah 100%selamat digunakan.TERJAMIN!!


2)SENTIASA BERKESAN


-kami menjamin tahap keberkesanan yang efektif.sebelum sebarang produk shaklee menjadi milik anda,kami telah berkerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan sepadan dengan slogan juga janji kami pada anda.Bagi kami setiap pelanggan layak mendapat produk terbaik pada kualiti premium.Paling terbaru sebanyak,US 300juta di laburkan untuk research dan development product bagi



menjamin kualiti.54 pingat emas olimpik dimenangi oleh atlit yang diperkasa oleh shaklee.

3) SENTIASA MESRA ALAM.

-Shaklee antara contoh terbaik sebagai syarikat yang mementingkan pemuliharaan dan pemeliharaan alam sekitar.Shaklee adalah company pertama di dunia  yang dinobatkan sebagai "CLIMATE NEUTRAL" dimana shaklee telah meneutralkan karbon dioksida sebelum dilepaskan  tanpa menjejaskan alam sekitar.Hal ini terbukti yang shaklee benar-benar bersungguh-sungguh menghasilkan produk semulajadi yang benar-benar berupaya melindungi bumi.

Apa yang lagi mengejutkan shaklee tidak hanya serius dalam membuat penyelidikan tetapi pihak shaklee juga mengeluarkan journal untuk research atau kajian yang dijalankan.Untuk pengetahuan anda ,kajian terhadap produk shaklee tidak hanya dijalan kan oleh pihak shaklee tetapi ada juga dari pihak luar(ketiga).Jadi saya sangat bersyukur kerana mengenali shaklee dan saya sangat berbesar hati untuk terus berkongsi kebaikan shaklee dengan anda di luar sana.Dont let people suffer as you suffered before you know what shaklee is.


Dan saya antara pesakit eczema(since form 4 lagi tapi yang paling teruk adalah masa saya belajar di universiti sehingga saya kerja-on off tapi banyak on dari off..huhu..tak boleh ingat how stress my life is.alhamdulillah now much better dan saya lebih confident untuk jalani hidup seperti mereka yang lain.Asbab shaklee dan Allah juga menyembuhkan.) dan saya serious untuk membantu anda yang ade eczema atau psoriasis.Insha Allah saya akan cuba yang terbaik untuk membantu anda kerana ibadah adalah luas dalam islam jadi saya harap ini adalah sebahagian kebaikan yang saya akan tinggalkan kerana mati itu pasti cuma bila belum tahu,entahkan esok atau lusa kan?Insha allah moga kita baik-baik saja..amin.



ok bagi anda yang ingin mendapatkan produk shaklee boleh la hubungi saya atau boleh beli secara terus.



Ingin mencuba produk shaklee ?
Ingin menjana pendapatan dengan shaklee ?


sebarang pertanyaan/dapatkan produk

call/sms/wassap:0136281843
Email:sihatforall@gmail.com






0 comments:

Post a Comment