Monday 6 March 2017

Vivix rasa ape?

Image may contain: ocean, text and water



Vivix rasa ape?

Semalam ade yang bertanya ,vivix tu rasa apa?

Vivix ni diperbuat daripada anggur.bukan anggur biasa tapi muscadine anggur.saiz lebih besar daripada anggur biasa.kira muscadine grape ni main ingredient lah disamping a few ingredient yang lain seperti purple carrots, European elderberry, polygonum cuspidatum.

Nampak tak?Semua bahan-bahan untuk menghasilkan sebotol vivix ni adalah  semua bahan aktif yang tinggi dengan kandungan resveratrol dan polifenol.

So tak kisah la kalau  yang dah minum vivix sesudu tiap hari tetiba nampak semakin muda,kulit pula semakin glowing sebabnya vivix ni memang tinggi dengan anti oksidan.

Dan lagi Satu kandungan resveratrol dalam vivix mampu membaikpulih hingga ke tahap sel.Apabila SEL Kita sihat ,secara tidak langsung badan Kita pon semakin sihat.

Kesimpulannya vivix ni rasa anggur yang sedikit pekat tapi sedap.ala-ala rebina sihat gitu.Selalunya kalau Cik Khai minum vivix,tak minum air pon lepas tu...biar rasa anggur tu hilang sendiri.hehe

Memang sedap dan menyihatkan vivix ni.so bagi korang yang ade kenal sesiapa yang nak mencuba alternative ,vivix is the best.

Mintak yang berminat hubungi Cik Khai ye😉
0136281843

Moga sihat selalu.

Jom sihat sama-sama
👍


0 comments:

Post a Comment