Monday 23 May 2016

MEALSHAKE DAN ESP,MANA SATU YANG BEST?

Hai selamat pagi ...hari ni nak kongsi apa beza MEALSHAKE dan ESP supaya semua orang jelas dan lebih mudah untuk membuat keputusan yang tepat masa nak buat pembelian.

MEALSHAKE?

  • mealshake adalah multivitamin dan mineral jadi kalau ada di kalangan anda diluar sana yang nak makan multivitamin TETAPI tak boleh nak telan pil  atau dalam bentuk tablet saya cadangkan anda untuk minum je mealshake.Meal shake sangat sesuai untuk kanak-kanak memandangkan rasanya yang sedap.

  • Bagi orang dewasa pon boleh jugak ambil mealshake sebagai hidangan harian cuma dosnya tidak selengkap vitamin.Contoh kita makan vitamin c satu tablet 500mg,So itu sudah mencukupi atau memenuhi keperluan vitamin c yang diperlukan oleh tubuh untuk sehari .Tetapi bagi saya jika anda memang tidak boleh telan pil atau tablet Mealshake adalah sumber multivitamin yang boleh membantu anda manakala bagi  anda yang ingin mencari multivitamin lengkap anda mungkin boleh mencuba VITALEA SHAKLEE.


ESP(ENERGIZING SOY POWDER)
  • ESP adalah dari soya non-gmo maksudnya soya yang tidak di modified genetiknye(asli).Esp didatangkan dalam peisa vanila yang tidak terlalu kuat rasa vanilanya.Rasa manis plain soya jadi anda bebas untuk mencampurkan dengan minuman lain tidak mengandungi kafien dan bukan air bekarbonat.untuk resepi ESP klik disini.

  • Esp mengandungi 9 jenis asid amino yang diperlukan oleh tubuh dan ia tidak terkandung dalam mealshake tetapi ia mengandungi multivitamin..Esp dapat membantu untuk memberi kecerdasan ,lebih bertenaga ,dapat menghilangkan mual atau loya yang d hadapi oleh ibu mengandung.Biasanya ESP diambil waktu pagi ,boleh dibancuh dengan menggunakan air suam bersama 1-3 scop.(utk penerangan ,info akan diberi slps pembelian).

  • Jadi untuk memberikan andakan anda sajian yang lengkap saya kira combination mealshake dan esp adalah combination terbaik kerana keduanya saling melengkapi antara satu sama lain dan dalam masa yang sama tubuh anda dapat menyerap vitamin yang mencukupi untuk keperluan tubuh  anda. Combination mealshake dan ESP juga sangat bagus di ambil ketika berpuasa memandangkan mealshake lengkap dengan multivitamin dan esp memberi tenaga so anda pasti lebih cergas walau ketika berpuasa.ESp juga sangat membantu bagi anda yang ada masalah gastrik.Bukan saya yang cakap tapi based on kebanyakan mereka yang telah mencuba ESP. 
untuk maklumat lanjut/ free konsultansi dan pembelian produk boleh hubungi saya atau beli secara terus di link.

Ingin mencuba produk shaklee ?

sebarang pertanyaan/dapatkan produk

call/sms/wassap:0136281843
Email:sihatforall@gmail.com

0 comments:

Post a Comment