Thursday 27 April 2017

Tips untuk CEPAT HILANGKAN sunburn.

Tips untuk CEPAT HILANGKAN sunburn.
.........

Awal bulan haritu ,masa pergi Sabah sempat la pergi pantai.seharian jugak lah berjemur .Cik Khai sempat lah snorkeling , Parasailing  dan mostly memang banyak buat water confident,ala yang dok terapung Kat atas air tu... Baring-baring atas air swimming sikit- sikit hehe.


Kitaorang sempat la pergi pulau sapi dengan pulau Manukan.Kalau korang pergi Sabah wajib singgah pulau sapi tau.. Best..Air pon cetek ,so bagi korang yang Baru nak berjinak-jinak dengan aktiviti air sangatlah bagus.


Okeh Cik Khai nak bagi tips lah untuk bagaimana nak cepat HILANGKAN kesan sunburn yang korang dapat percuma semasa Mandi pantai atau asyik berjemur di tgh matahari terik.entry pasal trip pergi Sabah nanti Cik khai buat eh... Special untuk korang😀.

Jom baca tips HILANGKAN sunburn dengan cepat.

1-kurangkan contact pada matahari seperti Kurangkan berjalan di tengah matahari untuk elakan kulit muka makin pedih.

2-Elak Kan memakai apa-apa produk kosmetik pada kulit muka.Ini akan membantu kulit sembuh dengan lebih cepat. penggunaan kosmetik pada kulit muka yang sunburn mungkin menyebabkan kulit muka makin pedih.

3-Tingkatkan pengambilan vitamin C & kolagen untuk mempercepatkan proses pembaikan kulit untuk kembali seperti sediakala.Cik Khai akan ambik extra dose Vit c dan dalam masa yang sama akan ambik ESP untuk cepatkan binaan SEL kulit.

4-cik Khai akan buat masker ESP+ kolagen + Vit c.kalau malas just apply masker vivix.senang.hehe.

Special tips for you😀

Nak order?Whats apps ke  6013-6281843 atau boleh terus klik button di bawah





0 comments:

Post a Comment